Ίσως η πιο παρεξηγημένη έκφραση του επαγγελματισμού:
“ο πελάτης έχει πάντα δίκιο”
Παρεξηγημένη επειδή βάζουμε κάτω μόνο και μιλάμε μόνο για αν έχει δίκιο. Βασικά δεν κάνουμε ούτε καν αυτό, απλά βλέπουμε αν εμείς έχουμε δίκιο ή όχι.
Στην πραγματικότητα το μόνο σημαντικό σε αυτή τη φράση είναι η λέξη ΠΕΛΑΤΗΣ.
Ο πελάτης είναι αυτός που είναι σημαντικός αν θέλουμε να αποκαλούμαστε καλοί επαγγελματίες. Το χτίσιμο του πελατολογίου μας είναι αυτό που θα καθορίσει αν θα πετύχουμε ή αν θα χρειαστεί να αλλάξουμε καριέρα.
Τι θα αποκομίσεις από το σεμινάριο:
- Λόγους για να έχεις πελάτες
- Τρόπους για να αποδέχεσαι πελάτες
- Τρόπους για να φέρεσαι σε πελάτες που φέρονται παράξενα
- Δικαιολόγηση για την αδικία της αγοράς
- Εργαλεία για την περιστοίχιση του πελατολογίου σου
Το σεμινάριο διδάσκετε από το 2012 από το Free Happy Human και το Κέντρο Ρεφλεξολογίας και Έρευνας, και παρουσιάστηκε στο ευρύ κοινό για πρώτη φορά στο Κάραβελ το 2015. Έκτοτε διδάσκετε στο πλαίσιο σεμιναρίων επαγγελματισμού αλλά και σαν ανεξάρτητη διάλεξη.